Lite ny inredning

2016-01-17 @ 17:20:36

De som känner mig väl vet att jag älskar kuddar, nu ett tag så har jag haft 6 kuddar i sängen förutom mina 3 huvudkuddar. Sist så köpte jag bara kuddfodral, det blev 2 från H&M Home. Jag har ju länge varit inne på koppar detaljer men jag har kommit in i en period av mässing och guld så jag blev helt kär när jag såg kuddfodralen med guld text.
 
Mina nya ljuslyktor kommer från Iittala och är från deras serie Kastehelmi. Jag köpte 1 klar, 1 ljusrosa och 2 frostad. I julklapp av Martin så fick jag även 1 klar och 1 ljusrosa. Det blir så fint när man tänder dem. Jag kan verkligen rekomendera Kastehelmi ljuslyktorna om man känner att man vill lägga ut mellan 129-299 kr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Åldersgräns 16 år.
Mvh, Tove

2016-01-18 @ 09:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0