♥ Bild från balen ♥

2014-06-15 ∞ 20:13:06

Jag antar att ni vill se hur jag och mina älskade pojkvän såg ut på våran studentbal :)
Självklart var min klänningen rosa och mitt hår var uppsatt och det var tre vita rosor instuckna i håret väldigt fint! Min pojkvän bar även han en sådan ros i sin kavaj ♥

Mitt sista fotoprojekt i gymnasiet

2014-06-15 ∞ 19:47:47

 
När vi i klassen fick vara med och bestämma vad vårat sista fotoprojekt skulle vara kom vi fram till att vi ville fota utförligt och nyanserat precis som det står i betygskriterierna för betyget A.
 
Det gick ut på att fota 5 olika bilder på oss själva med olika teman och utifrån de bilderna bestämma hur vårt slutgitiga porträtt skulle se ut. Och här har ni mitt resultat. Jag är jätte nöjd med min bild och jag är glad att jag fick hjälp med att hålla i kameran och trycka på avtryckaren.

För jag ska ta studenten

2014-06-09 ∞ 23:57:27

Och så är snart min dag kommen. Dagen som jag har väntat på i tre år om inte hela mitt liv. 
Tänk att just jag har klarat av att fixa minst ett e i alla ämnen och i flera ämnen högre än så. Kan ni fatta att imorgon eller rätters sagt om några minuter så är det min dag, våran dag, es11s dag, alla treor i Umeås dag. Fy fan vad jag är bra och fy fan vad ni är bra! Fy fan vad vi är bra!

RSS 2.0