Skolarbete

2013-09-30 ∞ 13:38:19

Just nu sitter jag och gör bort lite skolarbete, jag tror faktiskt att jag börjar vara klar med Svenskan men mamma måste bara läsa igenom allt :)
Sen ska jag göra klart Samhällskunskapen också, men det är lite svårar. Det är inte så lätt att skriva en debattartikel när inspirationen är på noll och man inte riktigt brinner för det ämne som man ska skriva om heller :) Men får göra mitt bästa i alla fall :)

Trött efter en kväll på skolan

2013-09-28 ∞ 13:05:35

Inatt vid halv 3 kom jag hem till älsklingen efter lan/övernattning. Jag började vara trött och ville inte stanna och sova på skolan. jag hade i alla fall jätte roligt på skolan och idag är jag trött :)
Idag hade det varit en perfekt dag att äta en sån här god brunch!

The conjuring ikväll!

2013-09-21 ∞ 15:12:39

Nu hade jag tänkt att gå och ta ett bad så jag blir ren, för ikväll blir det bio med M och hans kompis. Vi ska se The conjuring som vi har taggat i några veckor nu :D Det är en skräck och några säger att det är den bästa skräcken på länge och andra säger att den är skit dålig, men vi får se.. Lär inte kunna somna inatt i alla fall!
 Det är faktiskt en av mina favorit skådespelare med i filmen, Vera Farmiga. Hon är med i sommarens bästa serie Bates motel. 

Sims 3

2013-09-19 ∞ 13:49:29

Sitter och ser på Satc medan jag försöker skriva klar samhälls uppgiften men det går inte trögt, så tror jag ska spela lite sims i det gråa och tråkiga vädret som råder ute idag :)
 
Juste jag håller på uppdatera Paddan Boris till ios 7, kan visa nån bild sen :) jag va lite osäker på om jag skulle uppdatera eller inte, men jag ska börja med den :)

Skolfoto imorgon!

2013-09-17 ∞ 23:19:50

Imorgon har jag skolfoto för typ sista gången för det här livet, fatta liksom OMG! Jag kan i alla fall passa på att meddela att jag har beställt min studentmössa, vilket känns stort. Jag ska dessutom sätta mig ner i veckan och göra en budget så jag sparar och har råd med allt som ska göras nu sista året :) men det blir kul, det är roligt att sätta upp budgetar.
 
Men nu ska jag sova :)

It's not much of a life you're living. It's not just something you take, it's given

2013-09-17 ∞ 17:19:14

Ni får en bild från när jag var och hälsade på mina kusiner nere i Varberg för typ 2 år sen :)
vi ska förövrigt dit igen om några veckor om jag nu får ledigt från skolan :)
ska bli kul med tanke på hur roligt jag och min kusin hade i sommar även fast hon är fem år yngre än mig
 
Eftersom jag numera nästan bara använder min ipad till vardagsbruk så blir det inte är fina inlägg eller mycket inlägg på bloggen.. Har inga bilder på ipaden som jag kan ladda upp här så det blir tomt och tråkigt för er :/
 
i alla fall så ska jag snart gå och handla middag till mig och mamma och även köpa en ny jacka, och nej inte den från Gina :( fast en annan väldigt fin jacka :)

Godnatt

2013-09-16 ∞ 23:11:23

Imorgon är det en sån där lång och stressig tisdag, men det blir nog skönt i alla fall :) jag ska fota några bilder till ett litet projekt imorgon som jag nog kommer bjuda på, det handlar om bakning kan jag berätta :)nu ska jag lägga mig i sängen och sova, i alla fall försöka men är riktigt trött just nu

För oss som aldrig egentligen var något oss...

2013-09-15 ∞ 21:33:53

Varför ska du alltid komma och förstöra för mig när jag är som lyckligast.. När jag har hittat mig själv i all sorg och accepterat det faktum att vi aldrig var menade som varken vänner eller som ett par.
 
Vi båda vet att ju längre vi låter steget mellan oss att växa ju stelare kommer det att bli när vi senare ska ses

Varför ska du alltid såra mig med dom där vassa orden som går rakt in i hjärtat och vrider om tills det bara är slamsor kvar?
 
Efter att inte hört ett ord på nästan 9 månader har jag hört tillräckligt efter ett par sms.. Redan efter ditt tja visste jag att det här skulle sluta illa...
 
Att leva efter forgive and forget är inte det lättaste när den jag försökt glömma jämt ska dra upp det jag har försökt förlåta
 
Låt oss acceptera att det aldrig skulle vara vi och om du vill ändra på det måste du kämpa hårdare. Kämpa som jag kämpade för dig, för oss som aldrig egentligen var något oss.

Björkar, kära björkar

2013-09-15 ∞ 19:54:06

Om det är någonting som jag tycker om att fota förutom svampar ute i naturen så är det björkar. Det kan vara umebon i mig som talar för björkar, men visst håller ni med mig om att dom är vackra? Löven, näver och ljuset mellan alla löv är bara ja, jag blir tom på ord när jag tänker på det

Diss till blogg.se nya app!

2013-09-13 ∞ 08:27:38

Jag tycker inte om blogg.se nya app! Det går inte längre att centrera bilder och alla bilder laddas upp i fel storlek!

Dessutom kraschar den så fort jag ska publicera och sparar inte inläggen i utkast ens... Skit app! Gör om och gör rätt

The sims

2013-09-12 ∞ 09:15:08

Jag ligger i sängen och tänker på att jag vill spela Sims, jag tror jag ska göra det medan jag städar för det kan man faktiskt, för mina simmar gör som dom vill :)
Jag ska lätt brygga ett nytt hus idag men kanske inte ett sånt här eftersom mina simmar har nyss blivit vuxna och flyttat från en stad med bra nattliv till en liten mindre stad :)

Städning imorgon

2013-09-11 ∞ 22:48:32

Sorry för en väldigt usel bild men bloggar från Boris (min padda heter faktiskt Boris)
Jag håller på att bli sjuk igen, fast nu har jag stuvat lite längre och nu ikväll har jag haft lite feber och bara legat med paddan och tittat på youtube.
imorgon efter skolan, jag slutar tidigt! =) så ska jag städer mitt rum hade jag tänkt. Jag ska ordna lite i min byrå och kanske i min bokhylla för är lite trött på all skit som finns överallt! Så det hade jag tänkt göra, sen ska jag hitta en lösning till mina tavlor som jag gjort, ni ska få se bild senare :) Vad mer hade jag tänkt göra imorgon? Kanske kolla vad som finns under sängen som behöver en plats någonstans :)
Typ sånt som hör till städning.
 
 
men nu ska jag lägga mig och lyssna på en bok och spela hay day som jag typ inte har spelat på två dagar

Vill ha från Gina

2013-09-09 ∞ 19:11:32

|   Jacka - 599 :-   |   Lisa jeans - 399 :-   |
 
När jag var och köpte det svarta jeansen ni ser här ovan så såg jag den här jackan på Gina.
Jag bara älskar den! VIll ha, vill ha.. Men måste vänta tills studiebidraget kommer och se om jag har råd :/

Min hay day

2013-09-06 ∞ 08:15:22

Min hay day farm 
Jag sitter här hemma och spelar hay day medan jag väntar på att jag ska kunna åka till skolan.
självklart kan jag åka dit nu och sitta där och göra inget medan alla andra har psykologi. Men då sitter jag hellre hemma en stund till så jag slipper ha så tråkigt.
 

Nikon D3100

2013-09-06 ∞ 08:00:00

Från och med nu fotar jag inte bara med min Nikon D5000 utan jag använder mig även av en Nikon D3100 som är mammas. Men den är mycket bättre på att hitta skärpa, återskapa färgerna och filma så innan jag har köpt mig en ny kamera så kommer jag att byta mellan de två :)
Har test filmat med mammas redan och det blir mycket bättre eftersom den filmar i full hd :)

RSS 2.0