Vår?

2013-04-28 ∞ 17:06:09

Visst är det här vårtecken?
Vi har en väldigt blåsig vår i så fall, det är så blåsigt att man än inte kan sitta ute i linne utan du bör ha en tröja också, lite synd men snart bär det av till turkarnas land för väldigt mycket sol och bad! Även lite shopping ;)

Vad köper man till sin pojkvän?

2013-04-27 ∞ 18:52:52

 
Älsklingen fyller 18 samma vecka som jag kommer hem från Turkiet, men jag har ingen aning om vad han ska få! Det här med att köpa saker till killar är inte min grej, och jag tror att det är fler än jag som känner så, har jag rätt? Han skämmer bort mig hela tiden med kläder, mat, bio och smycken men jag vet inte vad jag ska ge till honom..
Kom med förslag! :)

Mini me

2013-04-27 ∞ 17:59:13

Det här är resultatet av en övning vi gjorde på fotolektionen i fredags. För att vara första gången jag liksom frilägger en person utan vit bakgrund så måste jag säga att jag är riktigt nöjd med resultatet!

Älskar livet!

2013-04-25 ∞ 19:47:35

Klockan är kvart i åtta på kvällen och solen lyser fortfarande, helt underbart! Älskar att det är vår, älskar att bästa musiken spelas i mina hörlurar och älskar att livet är så underbart!


Evighetsprojekt

2013-04-24 ∞ 22:29:49

Våra skoluppgifter har från och med nu fått nya namn, nämligen evighetsprojekt eftersom dom oftast är sjukt långa och tar sjukt lång tid att göra! Jätte bra namn tyckte alla, till och med läraren, hih..
 
Nu har jag gjort klart engelska x2 och har bara Religion och Historia kvar med en och två frågor kvar :) Det ska jag nog fixa men långa blir om kan jag lova!
En printscreen från religionen =)

Längtar!

2013-04-24 ∞ 08:30:00

Inte länge kvar nu!
Jag längtar som bara den just nu..

Moln

2013-04-23 ∞ 18:49:12

I lördags när jag och älsklingen var på väg tillbaka till honom så fick jag köra, och jag säger bara en sak.. Tur det!
Hade han fått köra hade han vägrat att stanna och låtit mig ta massa kort på molnen, men nu när det var jag som styrde så fick det bli några bilder!
I svart vitt ser det så läskigt ut och i färg lite små dystert

Apr. 23, 2013

2013-04-23 ∞ 12:42:22

I veckan måste jag verkligen plugga så ska göra klart engelskan ikväll och religionen imorgon och historian på torsdag, ja så får det bli.
Nu är det inte mycket kvar av skolan för den här terminen.

I helgen ska vi nog slinga mitt hår som är i stort behov av en uppfräschning! :)


Studentklänningar 2013

2013-04-22 ∞ 19:37:55


|  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |
Själv har jag redan börjat kolla på klänningar inför nästa år när det är min tur att ta studenten, tagga!

Vill ha!

2013-04-22 ∞ 08:00:00

 
Jag har länge velat ha en lång klänning, och den här är nästan perfekt, oh priset är perfekt, 199 kr bara! Jag tror och jag hoppas att jag ska ha råd med den här! 

Pink!

2013-04-21 ∞ 21:18:24

Jag älskar mina underbara rosa converse! Love inte, love it!

Regnig dag

2013-04-18 ∞ 23:19:09

Idag och nästan alla andra dagar hittills på denna vecka har bestått av just regn. Visst det är bra för då får vi vår snabbare men snälla, jag vill faktiskt gå omkring med jeansjacka och converse och inte regnjacka och gummistövlar även fast det är väldigt praktiskt!

I helgen och nästa vecka vill vi ha sol och mer sol men gärna inte förräns jag är klar med alla evighetsprojekt till skoluppgifter!


Nytt från Ikea

2013-04-15 ∞ 18:40:26

I lördags var jag och mamma en snabbis in på Ikea, för man kan ju göra Ikea snabbt? Eller? Det tog oss 36 minuter och då tog vi bara det undre planet.
Det här fick jag med mig hem, en jätte fin handplåst lampfot och en jätte fin lampskärm till den. Foten kostade 69 kr och var den minsta storleken på den modellen och lampskärmen kostade också 69 kr.
Sen köpte jag en jätte fin liten skål som egentligen är en ljuslykta, hihi.. Den kostade 19 kr och jag kommer lätt att köpa kanske tre eller fem till nästa gång vi ska på Ikea eftersom dom var lagomt stora enligt mig till efterrätter. =)

Räddaren i nöden!

2013-04-11 ∞ 19:55:24

Mamma är räddaren i nöden idag, jag har gått om kring och varit chokladsugen hela dagen, men mamma kom hem med världens godaste nötter! Hon berättade även att det var rabatt på dom just nu så imorgon ska jag köpa mig en egen påse, mums!
Älskar de röda bären i påsen som är tranbär!

Rosa hörlurar

2013-04-09 ∞ 17:42:35

Jag är bäst på att he sönder mina hörlurar, så jag tänkte att jag skulle köpa ett par billiga som jag kan vara lite mer rädd om så det blev dom här!
199 kr på media markt, märket är ISY.

RSS 2.0