Assåååå CHA

2011-12-31 ∞ 17:27:05

Cha cha bloggen :D Asså nu sitter jag thyp hos Stina, asså vi gör thyp inghet asså bah!!!


Hahaha hoppas ni alla fattar att det där var ett skämt! Men jag sitter iaf hos Stina, vi har tittat bloggar och bara väntar på att tiden ska gå! Vi ska ta bussen som går 19.10 till stan för att äta middag med resten! :) Vad ska jag säga? Hare så kul ikväll! :D

Gott nytt år! :D

2011-12-31 ∞ 14:01:50

Nu är dagen som vi alla har väntat på hela året äntligen här! Det är nämligen nyår! :D
Idag släpps en ny design och idag blir det middag med ett härligt gäng :) Föst ska jag till Stina och vi ska väl fixa oss det sista innan vi tar bussen in till stan :)  7
Btw, har ni några nyårslöften? :D Här kommer mina!


I'm sooooooooo fucking angry!

2011-12-30 ∞ 22:16:37

GAAAAAAAAAAAAH!!!!!!
Inte nog med att det är bokat bord på den resturangen vi inte skulle äta på imorgon så har min fucking lampa gått sönder! Och det va ju bara tvungen att vara den som är riktat mot datorn och spegeln också.... vad kommer hända härnäst?

Gjort palt med farmor idag!

2011-12-30 ∞ 20:17:00

Det var faktiskt en riktigt rolig upplevelse! Fast det va kladdigt och degigt :(

Är ni trötta på era ringar? Eller att dom har tappat sin färg?

2011-12-30 ∞ 13:30:53

Nu har jag ett väldigt bra tips till er! För det är nämligen så att om ni har tröttnat på era ringar, på färgen eller att den tappat färg så kan ni alltid köpa hem ett nagellack i nån fin färg och lacka om dom! Fast jag råder er bara att göra det med ringar som inte är äkta silver eller guld!


Jag har gjort det med min korsring, en billig ring som jag köpte på nelly för typ 30 kr. Den har tappat jätte mycket färg på slutet så jag bestämde mig att lacka om det med ett silver lack! Och jag är nöjd! Blev till och med finare nu:)

Färgen jag har använt är från Depend och heter 223 :) Kostade 25 kronor på Kicks!

 


Jeffrey Campbell's Spike in my heart!

2011-12-29 ∞ 13:52:03

Såg nu att Nelly.com har tagit in Jeffrey Campbell's Spike! Jag kommer ju dö innan jag har hunnit dregla klart över dom skorna! Kan ingen ge mig 1895 kr? Varför är inte jag tsm med en rik kille som kan betala allt? :O Jag måste nog skaffa mig en sugar daddy!

Ögongodis!


I won't let you go!

2011-12-29 ∞ 02:09:31

Kan inte sova.. Är helt rastlös och ligger i sängen och inte gör nånting... Vill sova! Måste upp tidigt eftersom jag ska åka med mamma till stan imorgon så jag tar mig ut alls på det här lovet! Ska kolla efter ringar och halsband på stan sen när mamma slutar ska vi åka och köpa ny jacka till mig eftersom den jag har nu är för liten och nästan tom på dun!
Sen efter det blir det att träna, skönt att träna en gång till den här veckan!


All I want for christmas is you....

2011-12-28 ∞ 22:56:17

santa won’t you bring me the one i really need

Alltid din, alltid min, alltid vår...

2011-12-28 ∞ 17:32:00



back on track ;)

2011-12-28 ∞ 17:30:34

Jo jag vet att jag inte har uppdaterat idag men jag har faktiskt behövt att bara vara för mig själv och tänka lite.... Men nu är jag tillbaka igen! :D

stan imorgon?

2011-12-28 ∞ 01:15:04

Nu måste jag sova! Är trött men vet inte vad som blir imorgon eller ska jag säga idag? Jag vill till stan och shoppa men ingen vill gå på stan med mig :( Aja godnatt!



måste klippa luggen igen, fast ska vänta tills jag har fått till rätt färg!

2011-12-27 ∞ 23:11:29

Jag måste klippa till min lugg, den är typ för mina ögon så jag ser inget :] fast å andra sidan borde jag vänta tils efter jag färgat håret igen, kommer nämligen att göra en stor förändring! Och vem vet det kanske inte passar med lugg till den färgen så vi får se ;) För till den färgen jag har nu så passar lugg inte alls! så vi får se! :)

Fotade lite i fönstret

2011-12-27 ∞ 17:51:14

Jag har varit och köpt ramar och ramar hart jag varit ute efter länge nu! Så när jag hittade dom här ramarna blev jag jätte glad! Dom står nu fint i mitt fönster med några fina bilder som lagt upp här förut :)
Jag passade på att fota dom här bilderna idag eftersom det har varit en riktigt ljus dag idag!


riktiga vänner får dig att må bättre när du är ledsen!

2011-12-27 ∞ 17:08:33

Under det här året som har gått har jag offrat vänner, dom riktiga vännerna som verkligen brytt sig om mig dessutom medans mina andra vänner inte har gillat dom som brytt sig om mig, varför har jag gjort det? Varför måste jag alltid lyssna på vad andra säger om mina vänner? Jag menar jag bryr mig inte om mina kompisar inte gillar min pojkvän men när det gäller kompisar så blir det en helt annan sak! Jag försöker alltid få mina vänner som jag bryr mig om att må bra och då säger jag att dom inte ska lyssna på vad andra säger, men jag lyssnar ju själv på vad andra säger om mina kompisar... 

Men nu ser jag vilka som är mina riktiga vänner och det är jag jävligt glad för! Från och med nu ska jag ta vara på mina riktiga vänner som bryr sig om mig och får mig att må bättre!

OMG OMG OMG

2011-12-27 ∞ 16:22:21

Titta vilka helt underbara skor som jag hittade!

Ni vet att jag är helt såld på Lita modellen och Night Walk modellen och vad är dom här skorna? Jo Nightlita!!! OMG!
Varför finns det ingen affär i umeå som säljer dessa underbara skor? :O

Dom kostar ungefär 1200 kr!


RSS 2.0