Sista dagen!

2012-07-27 ∞ 07:54:18

Nu kör vi sista rycket då! Bara göra klart musikvideon sen är vi klara :) känns skönt men tråkigt och jag har verkligen fått upp ögonen för film men jag kommer ändå vilja läsa foto som inriktning det är mitt huvudämne! :)


Snart slutjobbat!

2012-07-25 ∞ 23:02:16

Imorgon är det torsdag vilket betyder att det inte är så många dagar kvar av jobbet! Det ska bli skönt att vara ledig och vila ut sig och kunna busa med Fia hela dagarna! :) jag längtar verkligen :)


Lyckat!

2012-07-25 ∞ 12:34:24

Jag har lyckats att typ att antingen skurit mig eller bränt mig på mina byxor? Svider gör det!


Jag har namnsdag idag :D

2012-07-24 ∞ 14:04:23

Och den ska jag nog fira själv hemma med The Sims 3 :)


Fler bilder!

2012-07-23 ∞ 17:21:16


Det är inte som du tror att det är...

2012-07-23 ∞ 16:55:53

Men det va du som ville säga hej då från början.. Jag tog det som om jag inte hade nån chans igen men jag höll ändå ut i nästan 7 månader men eftersom du aldrig hörde av dig trodde jag verkligen att det var slut men förlåt om jag har fel... jag vill bara att du ska veta att jag fortfarande älskar dig och jag kommer alltid att göra det och jag vill inte alls säga hej då från dig!

Två bilder från Norrbyskär!

2012-07-23 ∞ 13:20:41

Jag ska försöka uppdatera er med en massa fina bilder från Norrbyskär och sen så har jag en jätte viktig sak jag måste skriva här på bloggen och jag ska försöka göra det ikväll om jag hinner :)


Jag älskar dig!

2012-07-18 ∞ 10:00:00


Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i två månader :)
Hoppas verkligen att det kommer att bli många fler månader! :)

Norrbyskär imorgon!

2012-07-17 ∞ 17:16:27

Imorgon ska vi ut till Norrbyskär och spela in film för KFUM, vi ska få testa på massa olika aktiviteter och filma allt och dokumentera så det kommer nog att bli riktigt roligt! Vi åker hem på torsdag vid 15.15 :) Som ni kanske märker har jag ganska mycket att göra just nu så jag kommer att börja blogga som vanligt igen när jag har lite mindre att göra :)
 
Men här har ni några bilder jag tror att ni inte har sett :)

Nya solglasögon!

2012-07-17 ∞ 09:26:01

Nu har jag köpt nya solglasögon igen :) typ likadana som alltid och på samma ställe :) jag brukar köpa mina på torget här i Umeå :) 50 kr :) Men jag hade varit och köpt ett par nya för några veckor sen efter att mina gamla hade gått sönder, och vad händer med dom nya då? Jo dom knäcktes så jag har nu köpt ett nytt par och jag ska vara livrädd om dom!


Trött!

2012-07-12 ∞ 15:05:31

Att kliva upp vid 6 varje morgon nu och jobba stenhårt med film får verkligen hjärnan att bli trött och hängig! Men att ha fått vakna med min älskling två dagar i rad nu har gett mig mer krafter! Snart har första veckan gått av sommarjobbet och jag har lärt mig en hel del redan! :)


Mår illa :/

2012-07-08 ∞ 23:22:10

Jag har mått dåligt hela dagen nästan, först trodde jag att jag bara var hungrig och då fick jag en glass för att vi va ute och åkte omkring med bilen och det blev lite bättre en stund... Sen kom det tillbaka ännu värre och när jag skulle äta middag så fick jag inte i mig allt för efter en stund började jag må ännu mer illa och va tvungen att lägga mig.. Nu ligger jag och mår illa igen i min ensamhet, inte ens min älskling har jag vid min sida just nu :(


Snart sov dags!

2012-07-08 ∞ 20:49:08

Jag ska gå och borsta tänderna och tvätta ansiktet nu, sen lägga mig i sängen och försöka sova så jag är pigg imorgon när jag ska börja jobba :)


Ny bloggdesign?

2012-07-07 ∞ 22:44:02

Jag sitter och funderar på om jag ska ta och göra en ny bloggdesign, fast har inte så mycket tid just nu eftersom jag börjar jobba på måndag men det kan ju vara kull att fundera på saken :)

Jaaa! :D

2012-07-07 ∞ 17:42:55

Äntligen kan jag mobilblogga igen så nu förhoppningsvis kommer uppdateringen igång igen :)


RSS 2.0