Solnedgång!

2012-03-28 ∞ 23:35:51

Ni behöver en bild! Här har ni en bild från när jag väntade på mamma, jag upptäckte att det va en fin himmel och solnedgång! Önskar kameran hade varit med!


Våren är äntligen här :)

2012-03-28 ∞ 17:37:48

Tänkte bara säga hej och att jag lever :)

Idag har det varit jätte skönt ute, sol och Lahore blåsigt, jag längtar tills alla uteserveringar öppnar igen, speciellt waynes, då kommer jag nog hänga där en hel del, ta en iste och njuta :)

Aja nu ska jag snart köra ett pass djupvattenträning, skönt! Tränade ju inte i måndags som jag egentligen skulle ha gjort :) aja puss och kram här har ni en skumbanan :)


Ni har inte missat min projektblogg va?

2012-03-26 ∞ 23:51:24

Dålig uppdatering jag vet, men skolan tar upp mycket tid sen ska jag ju försöka uppdatera min projektblogg också! Aja :) jag uppdaterar helt enkelt när jag har tid som vanligt :) godnatt :

 


Favoriterna!

2012-03-26 ∞ 23:45:06


Enkel men snygg!

2012-03-26 ∞ 09:34:00


Enkelt behöver inte alltid vara så fel! Eller? Här har ni en fin, enkel och vårig outfit! Hade gärna strosat omkring så här på stan idag, men vad gör man istället? Jo sitter på skolan och har lektioner hela dagen! :(

Till er killar!

2012-03-26 ∞ 00:06:28


Lovely! ♥

2012-03-25 ∞ 08:16:00

Högst upp på årets önskelista är verkligen en fin chanel väska, gärna svart och ett par JC Lita Spike! MUMS säger jag bara! ♥

Bilder från dagen :)

2012-03-24 ∞ 22:00:00

Vanessa :DLinneis :DMarion :DVi fick glass i kön :)Linnéa äter glass :)Marion :)Converse<3Linnea :)Glass :DGlass :)Linnea äter mer glass :)Stina :DVanessa :)Linnéa med kameran i handen!Vanessa stod lite för nära kameran så hon backade lite för att kunna komma med på bild :)Stina :)Marion :)Mjukglass :Dglass :)Linnéa äter glass :)Linnéa tänker stoppa glassen på näsan istället för i munnen :]Marion och Chrille :)Marion :)Vanessa :)Glass :)Dricka :)Dricka :)Dricka :)Dricka :)Dricka :)Linnéa :)
Sumering av dagen: Jag och Stina invigde moppen för iår ner till stan till glassfestivalen :) Jag åt 7 kulor glass, tre fjärdedels Piggelin, en mjukglass och en Calippo + så drack jag typ två drickor läsk :) Sen körde vi moppen hem igen i regnet!

Projektblogg!

2012-03-23 ∞ 19:17:25

Nu är det så här att vi håller på med ett projekt på skolan och därför tänkte jag att ni nu ska få följa en annan del av mitt liv, snarare dröm livet! Ni ska läsa Evenlina Kristensens blogg, bloggen hittar ni här!

Jag älskar ju färg!

2012-03-23 ∞ 09:00:00


Min inspiration och mitt tåla mod är inte på topp just nu på att sitta och klippa ihop massa bilder, blir bara arg och besviken när bilderna är upplade i så himla små storlekar! Tänk om alla kunde vara lika duktiga som Nelly.com, asos.com och topshop.com på att ladda upp produktbilder! Men det här är i alla fall ett försök på en mer färgstark och glad outfit, eftersom jag älskar färg!

Kommer ha mycket jobb framöver!

2012-03-22 ∞ 16:36:43

Jag och Jennifer har börjat planera på hennes nya bloggdesign som jag har tänkt att fixa åt henne :) vi kommer göra allt som hon vill ha det (så långt det går i alla fall!) och jag hoppas verkligen att den kommer att bli bra för i sånna fall kommer den designen nog att vara den mest avancerade designen jag har gjort! :) det kommer komma upp bild på resultatet när den är klar :)


Rolig dag på paradisbadet!

2012-03-21 ∞ 16:45:32

Dagen har tillbringats på paradisbadet med as sköna personer! Tyvärr orkade inte jag med att springa upp och ner lika många gånger som resten eftersom jag nog har ansträngningsastma :/ men kul hade vi i alla fall!

Nu sitter jag på mammas jobb och hon har testat en ny grej på mig som hon nog ska börja göra, permanent ögonfrans böjning, och mina ögonfransars längd (jag har ju naturligt långa) kom verkligen fram! :) kan visa er resultatet när jag har färgat dom :)


Slarvig, kunde gjort den bättre och matchat plaggen bättre!

2012-03-20 ∞ 09:30:00


fullt upp i veckan! :)

2012-03-19 ∞ 21:15:42

Har inte hunnit blogga någonting idag eftersom jag har haft fullt upp på skolan sen tränat :) Ska försöka blogga imorgon om jag har tid, har mycket på skolan sen ska en kompis hjälpa mig med matten :) Jag har föresten en sak att berätta sen :) Men tar det inte nu när jag är på så bra humör :) Tänkte se tv nu och sova är trött efter två träningspass och lite gym :) Ska försöka klistra ihop en önske outfit också till er :)

2012-03-18 ∞ 23:10:32

image description


RSS 2.0