♥ till min pojkvän! ♥

2011-03-22 ∞ 20:35:49

Jag älskar dig så sjukt mycket! 

bloggpaus elr?

2011-03-21 ∞ 18:32:59

jag mår inge bra.. tyvärr, vet inte vad det är men jag mår bara inte bra....
Jag vet inte om det blir bloggpaus elr om jag ska försöka blogga när jag känner att det funkar och när jag orkar med...

..

2011-03-18 ∞ 19:04:24

Nu ska jag till Lillan :D
Vi ska göra nånting roligt vet inte..
Kommer nog inte hem imorgon, för då ska jag och lillan sova hos towe :)
Vi ska färga mitt hår ikväll :)
Aja, bloggar om några dagar :)

godnatt

2011-03-16 ∞ 20:45:26

Det har varit problem med blogg.se hela dagen så har inte kunnat blogga :(
Jag orkar iaf inte skriva allt igen så aja
Godnatt!

sjuk 16 mars 2011

2011-03-16 ∞ 15:13:50

Jag är sjuk :( Har jätte ont i magen nu också :( bajs asså! :(
·
Nationella provet gick bra, elr jag hoppas iaf det! Just nu sitter jag hemma, har inte kunnat blogga tidigare för det har varit fel på blogg.se :/ Men nu är det fixat! :)
Jag vill spela sims men orkar inte öppna programet :] Jag känner mig lat!
Men jag är trött, fast orkar inte gå till sängen och den här stolen är nog inte så skön att sova i, elr vad vet jag? Jag har inte testat den, kanske är tur det!

sjuk 16 mars 2011

2011-03-16 ∞ 14:29:32

Jag är sjuk :( Har jätte ont i magen nu också :( bajs asså! :(
·
Nationella provet gick bra, elr jag hoppas iaf det! Just nu sitter jag hemma, har inte kunnat blogga tidigare för det har varit fel på blogg.se :/ Men nu är det fixat! :)
Jag vill spela sims men orkar inte öppna programet :] Jag känner mig lat!
Men jag är trött, fast orkar inte gå till sängen och den här stolen är nog inte så skön att sova i, elr vad vet jag? Jag har inte testat den, kanske är tur det!

..

2011-03-15 ∞ 21:39:35

Har mitt inlägg kommit upp? Det här inlägget kanske inte heller kommer upp?
Då blir jag besviken! :(

sjuk, sjuk, sjuk :/

2011-03-15 ∞ 21:37:00

Jag har blivit sjuk, det drf jag inte har uppdaterat idag :(
Imorgon har jag nationella på morgonen så jag tror att jag ska gå och göra det, fast om jag har så här ont i huvudet kommer jag inte orka tänka :/ fan fan fan... :(
Just nu vill jag bara försvinna, orkar inte sova, orkar inte vara vaken :( mina ben ömmar när jag går :( Det här är verkligen skit jobbigt! :/ Dessutom har jag fått en tid på sjukhuset på torsdag.. hur ska jag orka med det? :/
·
·
Vi får helt enkelt se imorgon hur det blir! :)

Min nya bettskena känns konstig! :]

2011-03-14 ∞ 22:40:22

Min nya bettskena känns konstig! :]


träna = varje dag ;)

2011-03-14 ∞ 20:58:00

Nu är jag hemma, ny duschad och trött! :)
Tror att jag ska lägga mig och se på nån film och försöka sova :) Så att jag orkar upp imorgon :)
Imorgon ska jag också träna, vi får se när jag kommer hem! :)

träna :)

2011-03-14 ∞ 16:09:09

Nu ska jag typ packa min väska äta och sen ska jag dra och träna! Känns så skönt! :)
Jag bloggar efter det :)

Det är "Män som hatar kvinnor" på teve så ...

2011-03-13 ∞ 21:32:30

Det är "Män som hatar kvinnor" på teve så jag sitter och ser på den nu :)
Sen ska jag nog sova :) för imorgon är det skola! :/
fast jag ska till tandläkaren direkt på morgonen vilket känns ganska skönt :)

Dagens låt!

2011-03-13 ∞ 17:53:01

Me and my drum - Swingfly


Nu sitter jag på bussen hem :) jag sitter ...

2011-03-13 ∞ 14:06:00

Nu sitter jag på bussen hem :)
jag sitter och ser en film som heter switch, det är en norsk film :)
jag kan skriva vad den handlar om sen :)

Skandal!

2011-03-12 ∞ 21:57:03

SKANDAL!
Det är det enda ordet som dycker upp i mitt huvud just nu! Eric Saade? Är ni seriös? Hans låt är tagen! Ett plagiat!
·
·
Hmm? Är det samma melodi? Ja! Men det är förstås bara min åsikt, och vem bryr sig om den? Ingen! Men ta snälla och lyssna på båda låtarna och hoppas att ni kommer fram till samma sak som jag!
Jag hade verkligen hoppas på att Danny hade vunnit för han är faktiskt bäst! Lyssna själv ska ni få se!
·
Den är iaf inte tagen av nån gammal 80-tals låt!



Tack för min åsikt! Hoppas ni håller med mig!

RSS 2.0