Nu sitter jag och lyssnar på min absoluta ...

2011-05-29 ∞ 14:03:18

Nu sitter jag och lyssnar på min absoluta favorit just nu, eller han är alltid bra just nu är det bara han som spelas! Jag är på väg hem till Umeå till farmor och farfar för det är morsdag idag, känns som om det va nyss menmen...


Nu ska jag sova och kommer inte att uppdat...

2011-05-26 ∞ 00:04:09

Nu ska jag sova och kommer inte att uppdatera på jätte länge för nu är det bara det sista som gäller i skolan! Hej då så länge :)


23 Maj 2011

2011-05-23 ∞ 21:26:27

Nu börjar det märkas att min kropp är slut :(

Dagens fråga!

2011-05-21 ∞ 00:05:31

Har ni bloggläsare någon gång varit så kär i en person så att det
känns
som
om ni skulle göra vad som helst för den personen?
-Det har jag varit, eller jag är det just nu!

godnatt!

2011-05-21 ∞ 00:03:20

Jag är sugen på blogga, men jag orkar inte :( Jag tror jag ska gå och lägga mig och sova för jag har mycket att fixa imorgon innan jag kan först möta upp lillis på umedalen och sen möta upp josse på stan :) så jag säger godnatt! :)


till min älskling!

2011-05-19 ∞ 22:27:46

Det finns fan ingeting som kan slå Céline Dion med My heart will go on! Det är nog den bästa och underbaraste låten som någonsin har skapats! Jag vill se Titanic med min älskling och bara ligga i hans famn och få känna att han finns där, att han finns i mitt liv, att vi verkligen hör ihop! För det är det vi gör! ♥
Jag älskar dig älskling! ♥
Det finns inget annat som kan få mig så glad som du kan!<3
Vad hade livet varit utan dig baby?<3



Uppdatering! ;)

2011-05-19 ∞ 18:06:54

Hej alla söta bloggläsare ( om jag har några kvar dvs..) :)

Har varit i skolan som vanligt idag, skulle träna men jag gillar absolut inte att träna själv! :/

Idag har det varit ett riktigt växlande väder, från spö regn, åska och blixtar till sol och hur varmt som helst!

Just nu är det jätte jätte varmt och soligt ute, tror jag ska gå ut och fota lite :) Men vi får se :)

I helgen blir det K-natta på lördan, fredan kanske vara med lillis och ladda upp för k-natta? :) vi får se! :) Tror dessvärre inte att jag kommer uppdatera nånting i helgen om det inte blir mobilblogg eller nånting :)

Jag ska även försöka fixa designen som är halv färdig, kanske blir att göra en tillfällig header eller nånting :)

Aja, jag bjuder sten hårt på en bild på mig, för er som inte visste det är jag mellan blond just nu :) ska bli lite ljusare så att mitt hår har samma färg som min hårförlängning, måste säga att jag trivs i min hårförlängning! :)

P.s  ♥ = Ny rad eller nytt stycke :) D.s


Dagens låt!

2011-05-19 ∞ 17:30:20

I can - Blue


vi fortsätter depp dagen med den här:

2011-05-18 ∞ 18:14:57

Före giftermålet:
Han: Äntligen, jag har väntat så länge nu.
Hon: Vill du att jag ska gå?
Han: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Hon: Älskar du mig?
Han: Självklart, alla tider på dygnet!
Hon: Har du bedragit mig någon gång?
Han: Nej aldrig! Varför frågar du ens?
Hon: Vill du kyssa mig?
Han: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Hon: Skulle du någonsin kunna slå mig?
Han: Är du galen?! Du känner väl mig!
Hon: Kan jag lita på dig?
Han: Ja älskling...
Hon: Älskling...
7 år efter:
Läs texten nerifrån och upp!

två gamla filmer från vintern 2010.. ;)

2011-05-18 ∞ 16:30:10


ska jag ge allt ett försök?

2011-05-18 ∞ 14:29:51

jag känner att jag måste få skriva av mig lite...

är jag dum i huvudet elr blind? elr vad är det som händer? just nu sjunker min självkänsla rakt ner :(
jag är inte nöjd med mig själv, det finns så mycket som är fel på mig! typ allt! jag blir deprimerad, allt bara bajsar sig :( hoppas det är nån som förstår vad jag menar, jo visst jag har mina stunder, ibland går det uppåt och ibland jävligt långt ner ungefär som statistiken på bloggen... men just nu:( orkar jag inte... allt är mitt fel, allt som går fel kommer alltid att vara mitt fel! förlåt men så är det... jag orkar inte, inte ens glad musik kan få mig på bättre humör, det får mig bara på sämre :(
nu när jag hittade en hårfärg som passade mig vill jag inte ha den kvar.. jag vill bli blond igen!
jag vill bara vara den jag alltid har varit, och inte som jag håller på att bli... jag håller på att dra mig tillbaka... bli blyg och inte vill synas. vad har hänt? jag har alltid älskat att både synas och höras...
Följ min blogg med bloglovin

kommentera

2011-05-03 ∞ 20:53:27

Om det är någon som vill att jag ska börja blogga igen, så kommentera!

RSS 2.0