sorry!

2011-02-24 ∞ 17:35:13

förlåt för den dåliga uppdateringen!
Men jag har inte haft tid elr orkat blogga, men nu ska jag städa och instrallera sims under tiden ;)

sims here I come

2011-02-21 ∞ 16:52:34

Jag har jätte ont i min rygg! :( Jag får helt enkelt sluta sova på sebbes kuddar! :(
Men iaf, jag hade matte prov idag och det gick inte bra alls! jag säger bara att jag kommer att få ig :/ men nu ska jag inte gnälla!
Sebbes urgulliga nalle!

Jag känner för att spela lite sims och lyssna på musik :)
Så fi får se vad jag hittar på senare :)

Sitter på bussen hem från min älskling :(:...

2011-02-20 ∞ 19:57:47

Sitter på bussen hem från min älskling :(:) både ledsamt men normalt för mig att skiljas åt varje söndag för att båda har skola att sköta! Men vi har haft det mysig helg som vanligt :) kanske bloggar mer när jag kommer hem om jag orkar :) annars får vi se om jag är nog pigg att blogga imorgon :)


Jag är för trött för att blogga.. Så jag s...

2011-02-16 ∞ 22:09:08

Jag är för trött för att blogga.. Så jag säger godnatt!


Sitter på waynes med lillan och Towe :) vi...

2011-02-16 ∞ 19:29:35

Sitter på waynes med lillan och Towe :) vi har haft en toppen dag idag på stan!:) jag bloggar när jag kommer hem igen:)


mår inte bra

2011-02-15 ∞ 21:23:50

Jag orkar inte blogga idag, jag har ont i magen och huvudet :/ ska nog gå och lägga mig snart!
Godnatt på er :*

Sune och hans värld - Pussjakten

2011-02-15 ∞ 20:56:58

Nu har jag klarat ut Sunes pussjakts spel som jag brukade spela innan jag fick sims 2 ;)
Det spelet är helt underbart! :D
Alla som inte har spelat det borde göra de!

te och sängen

2011-02-14 ∞ 22:05:10

Nu ska jag lägga mig och dricka te och sen sova! :)
Imorgon är en ny dag!
Godnatt sötnosar! ♥

tillfällig header! :)

2011-02-14 ∞ 19:44:58

Nu har jag gjort en snabb tillfällig header tills jag hinner göra en riktig! :) Tryck på F5 om ni inte ser den nya :)

Why did I get married?

2011-02-14 ∞ 18:12:36

Why did I get married? var helt underbar! Alla måste se den!
Och om ni älskar nån kommer ni att förstå när ni ser filmen vad kärlek är, att lite bråk inte spelar nån roll! Allt ont som den du älskar gör mot dig är typ en sjätte del av allt gott den personen gör!♥
·
Filmen handlar om Psykologen dr. Patricia Agnew (Janet Jackson) har skrivit en storsäljare om sitt eget och tre andra pars äktenskap. Tillsammans brukar de åka på en veckas semester tillsammans varje år för att fråga sig "varför gifte jag mig?". Det är dags för en sådan vecka och alla fyra förhållandena är ansträngda. Patricia och hennes man Gavin (Malik Yoba) tyngs ner av en svår sorg, Terry (Tyler Perry) tycker att Diane (Sharon Leal) har övergett honom för sin karriär, Angela (Tasha Smith) - som har byggt upp en framgångsrik affärsrörelse - nedvärderar sin man Marcus (Michael Jai White) som jobbar åt henne, och Mike (Richard T. Jones) är grym mot sin religiösa och överviktiga hustru Sheila (Jill Scott). Under veckans lopp uppdagas allas hemligheter en efter en. Har de här äktenskapen en chans?
Filmen får ♥♥♥♥♥ hjärtan av mig på alla hjärtans dag!


Why did I get married?

2011-02-14 ∞ 15:59:47

Det får bli filmen Why did I get married? :)

I dag är det en speciell dag...

2011-02-14 ∞ 15:54:51

det är alla hjärtans dag! Jag hade hoppats på att få vara med min älskling men nä :/
Hur ska ni tillbringa alla hjärtans dag? :)♥

I dag har det varit -26 grader ungefär! Snacka om kallt! Och om det inte var nog med det så har dom ställt in våran frilufts dag som skulle ha varit på onsdag för att det tydligen kommer vara för kallt för att åka slalom för dom som skulle det... Men dom får väl ändå skylla sig själv att dom hellre åka slalom än att ligga i en varm pool hela dagen! elr? har jag fel?

Jag är iaf trött och har ont i magen så ska lägga mig i sängen och se en film och dricka te :)
Bloggar sen! ♥ :)

Om typ 20 minuter är det alla hjärtans dag...

2011-02-13 ∞ 23:39:08

Om typ 20 minuter är det alla hjärtans dag och jag får inte ens tillbringa den dagen med min pojkvän!


bilder

2011-02-13 ∞ 21:17:56


.

2011-02-13 ∞ 19:02:23

Nu ska jag vara ärlig! Jag orkar inte blogga! :/ Men jag kan försöka ibland när jag har nånting att skriva om! Jag måste hitta insperation till min design, då kanske det blir roligare att blogga! Men vi får se....
Ska iaf slänga upp lite bilder snart :)

RSS 2.0