Höstpyntat

2015-10-03 @ 15:26:43

Jag tycker att det är viktigt att pynta hemma efter årstider. Och eftersom det är höst så var det dags att plocka bort det rosa och pynta mer mörkare och mysigare färger.
 
Först ut så har vi mitt fönster!
Jag köpte en ny marmorbricka på Hemtex och till marmor så älskar jag att kombinera med koppar. Koppar är verkligen min favorit just nu, helst skulle allt bytas ut till koppar.
 
Men i alla fall, på Coop köpte jag glasburkar med kopparlock som jag än inte har hunnit komma på vad jag ska förvara i, men dom är fina som dom är också.
 
marmorbrickan har jag ställt en tavla med ett glittrigt löv som motiv som jag gjort själv, och till det en ljuslykta i glas och ett torkat riktigt löv.

Kommentarer
Postat av: Zaisha <3

så mysigt och fint :)

2015-10-03 @ 17:11:53
URL: http://zaisha.blogg.se/
Postat av: a n n i k a

Så fint :)

2015-10-03 @ 17:30:33
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0