Dag 4

2015-06-05 @ 08:00:46

-0,7 kg
 
Morgondrink:
3 dl kall Herbaslim te och 3 mått Activize samt 6 kapslar aminosyra.
 
15 min senare proteinfrukost:
1 kallt kokt ägg

Proteinmåltid 1:
200 gram lax

15 minuter senare 1 glas vatten med 3 mått Restorate.
 
Proteinmåltid 2:
150 gram grillad kyckling

15 minuter senare 1 glas vatten med 3 mått Restorate

Proteinmåltid 3:
Inget

15 minuter senare 1 glas vatten med 3 mått Restorate.

Dagens kommentar: jag blir spyfärdig av tanken på torr lax och torr kyckling! Det här är verkligen inte min grej!

Någonting som jag har märkt är att jag går omkring och konstant är hungrig, jag är till och med mer sugen på choklad nu än vad jag är när jag plockar bort pasta, potatis och ris i vanliga fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Såg att du tog 6 kapslar på morgonen! Men jag har för mig att man bara ska ha 3 :)

Svar: Det beror på hur man vill göra, under livsstilsprogrammet så ska man ta 6 st och dela upp 3 på morgonen och 3 efter lunch. Men eftersom jag har svårt att komma ihåg att ta dom om jag inte gör det på morgonen så tar jag alla då! Men i vanliga fall så tar jag alltid 3 per dag på morgonen.
Krickelina Åström

2015-06-09 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0