Dag 1

2015-06-01 @ 21:15:16


 
Morgondrink:
3 dl kall Herbaslim te och 3 mått Activize samt 6 kapslar aminosyra.
Min kommentar: Sen  sist jag körde så har jag verkligen lärt mig att gilla teet!
 
15 min senare proteinfrukost:
1 kallt kokt ägg
Min kommentar: Egetnligen skulle jag ha ätit två ägg men eftersom jag inte tycker om ägg så fick jag inte ner mer än ett. Därför funderar jag på att byta ut äggen till frukost mot lax eller kyckling.
 
Proteinmåltid 1:
150 gram kyckling
Min kommentar: Det är jobbigt att tugga alla gånger som kyckling kräver att man tuggar den.
15 minuter senare 1 glas vatten med 3 mått Restorate.
 

Proteinmåltid 2:
200 g lax
15 minuter senare 1 glas vatten med 3 mått Restorate.
 
Proteinmåltid 3:
Två stekta ägg
15 minuter senare 1 glas vatten med 3 mått Restorate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0