En kopp te skulle sitta fint just nu

2014-01-30 @ 19:09:17

Igår var jag och skrev in mig på körskolan, och jag längtar faktiskt efter att få ta min första lektion och jag längtar efter att få ha körkortet i min hand när jag är klar och har klarat allt :)
 
Idag var jag till en hudläkare angående min fot hon skulle återkomma med svar om ungefär 3 veckor, efter det åkte jag och handlade med mormor och morfar :)
 
Nu har jag nyss tagit bort mitt gamla nagellack och ska snart gå till mormor och morfar med Fias torrfoder som hon glömde här efter i helgen då hon sov här. Sen hade jag tänkt att ta mig ett bad och efter det måla naglarna inför imorgon.

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

fin kopp :))

Svar: Tack :) jag är jätte nöjd med den :)
Krickelina Åström

2014-01-30 @ 19:24:02
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

Älskar tee! :D

Svar: Jag med :) spelar ingen roll vilken smak så länge det är te :)
Krickelina Åström

2014-01-30 @ 19:36:36
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0