Det här med att gå på toa på offentliga platser....

2014-01-16 @ 17:29:10

Jag har en fobi, en ganska stor fobi, den är nästan lika stor som min fobi för getingar...
Idag var jag tvungen att möta den där jäkla fobin för jag var panikkissnödig på skolan. Verkligen panikkissnödig och ni förstår nog inte hur det känns i min kropp när jag blir kissnödig på en offentlig plats.
Jag funderade i 10 sekunder och kom fram till att jag var tvungen att kissa för jag hade inte kunnat hålla mig resten av lektionen och hela vägen till mammas jobb.
 
Jag tänkte att jag kunde gå på en toa längst bort, jag sprang nästan dit, öppnar dörren och ser den äckligaste synen någonsin i toastolen och genast vände jag och var inte kissnödig längre. Jag gick tillbaka till mina vänner och berättade om monstret inne på toan och efter lite övertalan så lyckades jag gå till en annan toa och uträttade mina behov, nu är frågan om jag vågar gå på toan igen om det skulle behövas.
 
Är det bara jag som känner så här inför att gå på toa på en offentlig plats?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0