2014-01-28

2014-01-28 @ 18:34:42

Just nu ligger jag i min säng och försöker skriva klart samhällsuppgiften medan jag kollar på 112 på liv och död, faktiskt bra inspiration för uppgiften :)
Jag tror att jag faktiskt är klar med uppgiften för idag snart för annars har jag inget att göra imorgon på lektionen så jag hade tänkt att spela sims typ nu, jag ska göra en ny familj igen tror jag för jag har tröttnat så himla mycket på familjerna jag har gjort nu på slutet och jag förstår inte alls hur jag kunde spela flera generationer tidigare!

Kommentarer
Postat av: Simon G

Väldigt fina bilder! =)

Svar: Tack :)
Krickelina Åström

2014-01-28 @ 20:30:54
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0