En bild från Turkiet

2014-02-18 @ 20:52:43

Herregud vad länge sedan jag bloggade, kan inte fatta att bloggen stått stilla så här länge men jag kan skylla på att vi har haft många skoluppgifter nu på slutet och jag har tagit tag i det man ska göra när man är 18 nämligen att ta körkortet, jag har börjat köra hemma, valt körskola och imorgon ska jag på Riskettan :) Jag är glad att jag har tagit tag i det eftersom jag var lite osäker för ett år sen att jag ens skulle ta körkortet.
 
Igår var jag och Jennifer dessutom och köpte gymkort så nu har jag en träningskompis och en massa inspiration att börja träna :) Nästa vecka kommer jag nog att träna nästan varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0