Höstlov!

2013-10-24 @ 18:01:27

Nu har jag höst lov, och det känns mega skönt!
Imorgon när jag vaknar kan jag bara ligga kvar i sängen och dricka te, äta en god och bra frukost och se på serier och spela sims, jag längtar!
 
Idag har jag varit och kollat in Utopia, Umeås nya shoppingcenter.
Det var stort och fint men för min del blev det ingen shopping idag, det var så mycket folk så var lite svårt att kunna gå igenom alla butikerna och kläderna :)
Men jag ska absolut besöka Utopia snart och kolla då om jag hittar någonting :)
 
Idag har jag även varit och klippt av mig typ 2 dm hår, jag skämtar inte!
Men det var så himla nött så nu är det mjukt, fint och har större potential att växa. Annars hade mitt hår börjat krypa upp om jag inte tagit bort så mycket och då måste man typ klippa av allt från huvudet. Jag är jätte nöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0