Att fånga hösten färger på en bild

2013-10-14 @ 16:40:00

Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Nikkor 35mm f/1.8 och Nikkor 50mm f/1.4
De här löven är ungefär som alla svampar, varje höst förevigas de på bild som om de vore en familj som ska ha ett nytt familjkort varje år.

Jag är precis klar med min fotouppgift och ska snart gå och laga middag sen ska jag vänta på att älsklingen kommer och hämtar mig för idag ska jag köra min andra kickboxningsträning, ja ni hörde rätt.. Han har lurat med mig på fyra test träningar och sen får vi se vad som händer. I onsdags på träningen var det ganska roligt och jag lärde mig en hel del om slag och sparkar men det är rätt jobbigt att stå och slå och sparka när man inte har någon kondis längre men jag ska klara det för det är skit kul att träna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0