Skolarbete och schema byte

2013-11-10 @ 15:08:20

Jag sitter och håller på med en skoluppgift, så himla jobbigt! Håller på göra en tabell i pp (powerpoint) men det går inte riktigt som jag tänkt mig :( Om en stund ska vi i alla fall till farmor och farfar och äta farmors palt, det har jag längtat efter!
 
Imorgon byter vi schema i skolan, och jag är inte jätte jätte nöjd över hur det ser ut, men jag vänjer mig säkert.. Imorgon efter skolan måste jag skriva en komplettering, jag tycker inte om kompletteringar och just nu på slutet har saker inte gått som det ska så jag har några saker att göra om man säger så, men jag vet ju vad som blivit fel så det går säkert bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0