En film jag vill se!

2013-01-21 @ 18:44:58

När vi var på bio under jullovet och såg Berättelsen om Pi (förövrigt en jätte bra film som verkligen förtjänar att vara nominerad i alla 11 kategorier på oscarsgalan! Se den om ni inte redan har sett den!) så var det reklam på en film som är väldigt lik twilight, jag som älskar twilight längtar efter att få sen den filmen!
Den heter Beautiful Creatures, och har premiär den 13e februari, men jag och älsklingen planerar att kanske gå och se den den 14e (alla hjärtans dag), mysigt ska det bli! Och jag längtar!
 

Kommentarer
Postat av: stina

DEN VILL JAG OCKSÅ SE!!!!:)

Svar: VISST VERKAR DEN BRA?????!!!!! :D
Krickelina Åström

2013-01-21 @ 19:19:04
URL: http://havemos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0