Kanske dags att ta tag i städningen...

2013-12-05 @ 17:57:27

Jag är verkligen dålig på att städa mitt rum, varje dag som jag säger att jag ska städa kommer jag på en massa roligare saker att göra istället, som att redigera bilder, rensa datorn, se gossip girl och göra ingenting!
Jag är seriöst bäst på att göra ingenting när jag borde göra massor.
 
I veckan har jag i alla fall lyckats göra klart en komplettering, gjort ett fotojobb som jag försökt få iväg nu men som min dator inte vill ladda upp, jag har även köpt julpyssel som jag ska pyssla med imorgon hade jag tänkt.
 
Jag kanske måste ta tag i städningen ändå idag eftersom jag nästa vecka kommer ha lite mycket mer att göra i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0