Mitt schema HT 13

2013-08-22 @ 22:23:35

 
Jag tänkte att ni skulle få se mitt schema, som ni ser så är det ett ganska bra schema men det kan ju bli ändringar! Det här är då kurserna som jag kommer att läsa detta år:
Matte 3b som är fortsättningen på det andra två som jag har läst och är den svåraste mattekursen.
Animation 1 det här är en ny kurs och jag antar att vi ska animera på olika sätt och så vidare
Digitaltskapande 2 fortsättningen på digitaltskapande 1 och i den fick vi filma, fota, animera och mycket photoshop!
Fotografiskbild 2 Fortsättningen på fotografiskbild 1 och det är som det låter, en kurs där vi utvecklar fotoögat, teknik och jobbar med efterarbete
Naturkunskap 1b jag vet inte vad vi ska göra än men antar att det är lite av varje men hoppas på mycket biologi som jag gillar
Samhällskunskap 1b vi ska gå igenom begrepp, lära oss förstå samhället, läsa om ekonomi osv..
Svenska 3 det är sista svenska kursen som riktar in sig mer på högskola så att vi ska vara redo på vad som komma skall
 
Det är inte så många kurser som ni ser men det är flera tunga så det är tur att jag har tid över för att kunna ge allt jag kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0