Längtan efter er mina små djur är enorm!

2012-11-11 @ 18:24:35

Jag ångrar att jag inte tillbringade mer tid med mina saknade små djur, jag ångrar att jag inte fick ta farväl, visst jag har fia nu, men hon är inte som ni! Hon är busig, mysig och dryg ibland, ni va mysiga och mysiga som man kunde ligga och mysa med i sängen en hel dag!
 
 
Men Mulle, du va min lilla gris som älskade att kissa och bajsa i min säng. Och alla sena kvällar som jag har legat vaken och tänkt "har mamma kommit ihåg att ta in mulle?" och varit tvungen att springa upp och kolla efter!
Jag fick varken vara med när du blev sjuk eller när du dog, när du blev sjuk var jag hos sebbe och jag kommer ihåg att jag satt på hans skrivbord och grät för att du hade blivit sjuk. Och när du dog var jag på konfalägret, så hann aldrig mysa med dig en sista gång, jag hann aldrig se dig ta ditt sista andetag :(
 
Och Curry, dig växte jag upp med, när jag hade lärt mig att kissa på toan så satt du bredvid mig i pottan, och jag kommer ihåg att du va så stor och tung när jag va liten, även fast du va en tråkig katt som inte gillade att busa så var du min katt, min Curry!
Det är snart ett år sen du försvann och jag blir lika arg fortfarande när jag tänker på att kanske var det räven som tog dig första advent förra året..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0