Nytt till huden!

2012-05-30 @ 14:54:06

Eftersom min mamma är hudterapeut så har jag testat dom flesta märkena som hon säljer till min hud, jag har en ganska krånglig hud, ibland fet och ibland torr och massa finnar och orenheter! Ingenting har hjälpt. Jag har länge velt testa Neutrogena Visibly clear men när jag såg förra veckan att dom har gjort en rosa förpackning med Pink grapefruit i så ville jag bara testa den ännu mer! Jag testade den i morse och vad jag har känt än så länge så är den mysig! Jag har Facial wash, Daily scrub och Oil-free moisturiser! Jag ska försöka skriva vad jag tycker om den om nån vecka så kan jag säga om jag tycker att dom funkar eller inte! :)

Den går att köpa på Apoteket (vad jag vet så finns den på Kronans droghandel)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0