Tidsinställtinlägg - Funderar på en ny locktång!

2012-01-07 @ 13:17:00

Jag funderar starkt på att köpa mig en ny locktång eftersom jag är så trött på min locktång som jag har, eller att platta mitt hår, för mina egna "lockar" gillas inte! dom är liksom på helt fel ställe på huvudet! HAHAHAH...
Men jag har länge varit sugen på nånting sånt här!
Den här kommer från BaByliss Paris och kostar 399 kr.
Men nu är jag faktiskt lite mer sugen på den här!
Artist Wave Maker från OBH Nordica, kostar också 399 kr!

Jag vet att "Wavetången" skulle passa mig bättre men att locktång kan man variera mer med, men å andra sidan har jag en locktång hemma bara det att den inte ger riktigt lockar som passar mig :/ Men jag har ju iaf en!
men nu behöver jag eran hjälp!

Kommentarer
Postat av: nicole

Haha den andra såg lite rolig ut, men du kan jämnföra dom, kolla hur många grader den ena har osv, hur länge du har garanti, och eftersom de kostar lika mycket så är det bara o kolla runt vilken som är bäst! :)

2012-01-08 @ 13:39:23
URL: http://nicoleindahouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0