Energin flödar i kroppen!

2012-04-26 @ 22:53:42

Jag har så mycket energi i kropen just nu och vilken glädje och lycka som är inom mig men antar att helgen kommer bli rätt så jobbig och hoppas jag kan hitta nån kompis som vill tillbringa sina dagar med mig ute i skogen och alltid vara vid min sida!
Ska vara ensam hemma hela helgen från imorgon på morgonen tills på söndag kväll och jag tycker att det är ganska jobbigt att vara ensam hemma här så länge, de två senaste åren har jag tillbringat valborg med härliga vänner och massa mys och hoppas att det blir så i år igen även om förra året spårade lite... ops ;) haha nä men så mycket spårade det inte :)

Men nu orkar jag inte sitta här och skriva mer, ska nog försöka mig på ett videoinlägg i helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0