lite snabb förklaring

2011-07-12 @ 23:22:41

I sånna här fall kanske jag egentligen borde blogga, men jag har inget att skriva om... elr jo, jag skulle kunna berätta om rätt mycket, men det känns som om mitt liv är ointressant just nu...
jag kan bjuda på en bild från skolavslutningen..




Har suttit hemma nu i flera dagar och bara gjort inget... Jag kanske skulle behöva komma ut lite, men det känns inte bra... Klarar inte av folk, å om jag skulle åka till stan skulle jag säkert bli ännu tokigare och bara arg... Så då ligger jag hellre hemma och gör inget...

Jasse som har kommit hit till umeå nu, å jag som inte orkar gå ut så har inte hunnit träffa henne än:(

Josse, är i grekland och blir en pepparkaka så då kan man inte vara med henne :/

Å jag har fått min moppe men inte körkort, och den är inte överflyttad till pappa och inte försäkrad så kan inte dra ut med den heller :(

Säger bara en sak: LIVET SUGER!




Hej då, nu ska jag lägga mig i sängen och deppa och se film :(


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Sugen på att pimpa din mobil lite extra med ett nytt skal? Kika in hos mig för nu har jag en tävling där man kan vinna ett presentkort på 100 kr hos Phonefashion som för unika skal till din mobil.



Detta gäller inte bara iPhone utan de allra flesta mobilmodeller som är raka! Man sätter bara på skalet direkt på mobilen, jag har själv ett till min HTC :)

2011-07-16 @ 11:59:09
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0