Mira

2015-10-07 @ 11:28:33



Min pojkväns syster och hennes pojkvän ska vara bortresta i en månad så därför tog jag och Martin hand om deras katt i helgen. Om ni läste min blogg för några år sen så känner ni nog igen Mira från när vi tog hand om henne sist!

Men i alla fall eftersom Martin jobbade helg i helgen så fick jag kvalitetstid med Mira. Hon måste vara den finaste katten i världen, hon är en sån lugn katt (förutom när hon väcker en tio i sex på morgonen, men så blir det ju om en katt får vanor) och myser när hon vill mysa men annars går och och lägger sig ifred när hon vill det.

Vi hade det jätte mysigt, på lördag morgon så låg hon under täcket med mig och sen på dagen så låg hon under filten.

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Gud så fin!

2015-10-07 @ 11:30:02
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0