Förkyld

2014-03-20 ∞ 09:07:12

Som om det inte räckte med en massa träningsverk så har jag gått och dragit på mig en förkylning. Det känns som att det är just förkylningar som drabbar mig mest i sjukdomsväg.

Döda träningsvärken

2014-03-18 ∞ 09:18:02

Herregud vilken träningsvärk jag har i ryggen och armarna... Hur ska jag nu kunna städa idag?
På ett sätt är det bra att träningsvärken kommer för då vet man att träningen man gjorde verkligen tog på rätt ställe.

Nu ska jag gå och kolla vad som finns  att äta till frukost :)

Fjälltoppar

2014-03-12 ∞ 21:22:21

|   Nikon D3100   |   Nikon 35mm 1,8 G   |   Redigerad och fotad av mig   |
En liten bild som beskriver mitt sportlov ganska så bra

Det blir inte så mycket bloggning när det är mycket i skolan, jag har fullt upp att träna och va med min pojkvän. Men nu när ljuset har återvänt har även mitt fotosug återvänt, vilket känns lite bra i alla fall med tanke på att jag inte har velat fota frivilligt sen i höstas.

RSS 2.0