Vad kan gå fel? Vad kan inte gå fel?

2012-09-28 ∞ 09:24:43

Idag precis som igår kommer nog allting gå fel!


Sov dags!

2012-09-24 ∞ 22:45:37

Nu ska jag vila mitt trötta huvud inför massa nya äventyr imorgon! Då ska jag berätta lite mer och kanske visa er massa fina bilder :)


Glasögon!

2012-09-24 ∞ 21:13:35

Jag var ju hos optikern förra veckan och kollade synen. Jag är fortfarande översynt som jag varit hela mitt liv men jag har även ett litet brytningsfel, så jag ska få nya glasögon! Inga glasögon med värsta hyper styrkan, men lite extra så att jag ska se bättre på både långt och korthåll, jag ska inte ha dom hela tiden men jag kommer nog ha dom för det mesta ändå :) Nu väntar jag bara på att jag och mamma ska få gå och hämta ut dom :)

Jag har försökt hitta bild på glasögonen men hittar ingen så ni får se dom senare istället :)

Städa mitt rum!

2012-09-24 ∞ 17:09:02

Nu ska jag städa mitt rum (det är lite mycket väskor och kläder överallt!) sen ska jag nog sätta mig och pyssla lite, jag känner för att göra några fler snygga sladdar sen måste jag visa min sladd för er också! :) Men nu ska jag städa till lite musik! :)

förlåt...

2012-09-20 ∞ 22:54:16

Jag älskar dig! ♥

Vill ha!

2012-09-19 ∞ 13:16:05

Någon som vet vilka skor de här är? Vilket märke? Dom finns på en produkt bild för en kofta på nelly.com, men hittar dom inte någonstans på hela hemsidan.. :( Om någon vet något kan ni säga till va? :)
 
 

Skolan :)

2012-09-19 ∞ 11:25:52

Sitter på skolan just nu och har lunchrast! Efter lunchen så aka vi se på film på engelskan :) det blir chill :)
Efter skolan ska jag skynda mig till stan för jag har tid hos optikern 16.30 :) sen ska jag nog hem och fota lite till fotouppgiften :) jag uppdaterar sen :)


Äntligen sängen!

2012-09-18 ∞ 22:21:26

Jag har varit trött och grinig hela dagen så äntligen ska jag få sova! Jag halvsov för en stund sedan men sen kom min lillebror in och väckte mig så nu ska jag försöka sova igen :)


Se och njut ;)

2012-09-17 ∞ 16:34:49

När jag ändå hade kameran i handen igår så passade jag på att fota några bilder på mig själv också! :)

Ännu fler bilder!

2012-09-16 ∞ 22:35:00



Mina bilder har börjat få en rödtråd! Kortskärpedjup och natur, speciellt flugsvampar och blommor!

Bilder! :)

2012-09-16 ∞ 21:22:00


Massor av fina bilder från idag! :) Nu ska jag sätta mig och fixa bilderna från igår :)

Fotat!

2012-09-16 ∞ 16:42:21

Jag har fotat massor den här helgen så jag ska lägga upp massa bilder både från datorn och mobilen! :)
Sen ska ajg även lägga upp lite bilder från världens trevligaste kväll igår hos Stina! :)

Men det får bli sen, nu ska jag föröska få ihop nån ny header eller nånting :)

Sep. 13, 2012

2012-09-13 ∞ 13:30:57

Nu har jag slutat för typ en timme sedan så nu ska jag bara vänta tills tre så mormor och morfar får hämta mig innan vi ska till veterinären med Fia :) hon ska märkas och vaccineras :) och självklart frågade dom om jag ville följa med :) hon är en del i mitt liv också och jag är minst lika mycket älskad av Fia som dom är :)

Sen ska vi hem och jag ska mysa lite med min älskling ikväll :)


Gissa vem som fyller 17 år imorgon!

2012-09-12 ∞ 22:51:06

Rätt svar är STINA! :D
Grattis!!!! :D 

Nytt i kameraväskan!

2012-09-11 ∞ 22:50:47

Imorgon ska jag åka och hämta ut två nya saker till min kamera! En fjärrutlösare (som jag har längtat!) och en ny ögonmussla! För er som inte vet vad det är så är det det som sitter utan på kameran vid sökaren! Jag tappade min för typ två år sen men har aldrig riktigt varit i behov av en ny men nu vill jag kunna se lite bättre och få lite sköna stöd för ögat när jag kollar in i min sökare! :)

Jag ska visa er det imorgon när jag hämtat det! :) Då ska jag även visa lite annat nytt :)

RSS 2.0