:)

2011-11-30 ∞ 19:39:57

Hoppas att december får en bra början och att jag kan få vara glad under december!


Hej hå

2011-11-30 ∞ 00:20:12

Jag håller på bli sjuk och mår inte så bra :( tankarna liksom fastnar på en och samma sak på morgonen sen är hela dagen förstörd efter det :/

Imorgon har vi öppet hus på skolan vilket betyder börja tolv och sluta 19.00 känns ganska okej att få sovmorgon! Även fast jag tänkte ta mig upp tidigt iaf så jag kan fixa mig och sånt :)

Just nu ligger jag i sängen och ser på teve medans jag spelar på ipaden, jag är inte trött nu så kommer inte kunna sova eftersom jag redan sovit en timme när jag kom hem från skolan :] jo jag vet! Jag är fett smart...


Jag bjuder på en fin bild på Linnea i soptunna från i fredags!


16 dagar kvar :D

2011-11-28 ∞ 16:07:58

Jag fyller 16 om 16 dagar, gissa om jag är taggad!


:)

2011-11-27 ∞ 22:15:38

Nu har jag lagt grunden på min nya design :D Fast ja... det är ändå sjukt mycket mer att göra! sen ska det ändras lite mer och läggas till lite mer saker som jag måste ha hjälp med :/ så vi får se när den blir färdig!
Är det inte spännande? att jag gör en design jag faktiskt är nöjd med vad jag har gjort hittills! :D

Jag söker en bög! :D

2011-11-27 ∞ 17:29:35

Jag är en 15 snart 16 årig tjej söker en bög som kan bli min bästa vän/ smakråd/ assistent/ ja allt som jag behöver en vän till! :D
hör av er om ni vill bli min vän! :D krickelinaisdashit@live.se ! :D

Städat?

2011-11-27 ∞ 12:48:06

Jag städade mitt rum i torsdags och nu ligger allt på golvet igen! :(
Nån som har nå bra tips på hur man håller rent i sitt rum?


Ny design för 2012! :)

2011-11-26 ∞ 23:38:33

Jag sitter just nu och gör en ny design som kommer komma upp vid nyår, en ny design för 2012 liksom! :)
För jag tänker verkligen att blogga mer nästa år, då blir det skärpning på hög nivå! :)
Jag ska göra en fin och stilren design! hoppas verkligen att den blir lyckad!

Några rader, läs om ni vill!

2011-11-26 ∞ 18:22:34

den skulle förstå stannar kvar inom dig
det finns ingen i hela världen som skulle förstå dom sakerna som den man förlorat
-    Krickelina    |    I'm going crazy without you! säger (18:09):
när jag välte stolen och slog i huvudet i bordet var det första jag tänkte "sebbe skulle ha skrattat åt mig om han såg min nu ligga och gråta för att jag ramlade med stolen" då kommer det bara mer tårar för att man vet att personen inte skulle visa att den brydde sig längre
När man förlorar nån man dagligen har haft kontakt med i flera år så lämnas det ett stort hål inom en...
Alla dom där sakerna som bara den skulle förstå stannar kvar inom dig det finns ingen i hela världen som skulle förstå dom sakerna som den man förlorat.
När jag välte stolen och slog i huvudet i bordet var det första jag tänkte "Sebbe skulle ha skrattat åt mig om han såg min nu ligga och gråta för att jag ramlade med stolen" då kommer det bara mer tårar för att man vet att personen inte skulle visa att den brydde sig längre. Varför måste det alltid vara dom viktiga man förlorar? Dom som finns där hela tiden... Dom bästa vännerna...

jag saknar dig så det gör ont i hela kroppen.... och inget blir bättre av att du hatar mig...



godnatt :)

2011-11-26 ∞ 00:05:15

Snart måste jag gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna, ska upp 9 imorgon eftersom jag ska jobba :/ Samma sak gäller söndag :( slänger nog in ett inlägg imorgon :)
Puss och godnatt på er!

Godnatt!<3

svart/vit

2011-11-25 ∞ 23:52:38

Jag gillar det tuffa uttrycket i ansiktet jag har, sen att jag gjorde den svart/vit gjorde den bara ännu bättre!

shoppa<3

2011-11-25 ∞ 21:57:49

Nån borde blocka ginas hemsida från mina datorer! för nu blev jag skit sugen på shopping! varför har jag inte ett jobb så jag kan tjäna pengar och shoppa massa och skaffa egen lägenhet! ska nog slänga ihop en bild på en skitsnygg outfit nu!

Bredvid ditt namn står ett namn till...

2011-11-25 ∞ 14:37:22

Nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att vi ska åka hem så jag kan byta om och sånt :)

Berättar mer när jag kommer hem! :)


Jag kör på luggen framme idag :)


Lite snabbt om allt! :)

2011-11-24 ∞ 18:49:00

Imorgon är det fredag, vilket betyder skola sen helg! :D Imorgon ska jag Stina, Marion och kanske Vanessa till Västangård på skolgrejs, vi åker runt på umeås alla högstadieskolor! :) Riktigt kul faktiskit! Så imorgon bli det att matcha kläderna så att dom passar till dom grymt snygga rosa NTI tröjorna som vi har på oss när vi är ute på skolorna! :) Kommer nog en outfit imorgon!

Sen efter skolan ska jag hem och hålla mig hemma eftersom min lillebrorsa ska ha filmkväll med sina kompisar och då måste jag vara hemma enligt mamma! Har tvingat hit en hemlig vän som ska komma och hålla mig sällskap! :D

Men nu orkar jag inte blogga, får kramp i fingrarna :]

Nytt i garderoben!

2011-11-24 ∞ 17:49:15

Jag va på stan en stund med mamma efter skolan och jag fick faktiskt med mig lite hem! En tröja och ett linne, sen ett par skor och ett par tights. Jag har inte fotat tightsen eller skorna, kanske kommer sen! :) Men tröjorna var det ja!
Inte dom bästa bilderna, kommer bättre bilder med dom på sen! :)

New York<3

2011-11-24 ∞ 10:35:20

New York har länge varit min drömstad, och en dag då kommer jag att flytta dit! Jag tänker bosätta mig där, liksom allt finns redan där, det är bara att släppa allt här i Sverige och flytta! ♥
Älskade New York vi ses! ♥
<3<3<3<3<3<3<3<3

<3<3


RSS 2.0