Jag vet vad ni försöker göra...

2013-02-03 @ 23:01:28

Fia kommer aldrig att komma tillbaka... Man har hittat rävspår som tyder på att räven har varit i farten igen... JÄVLA RÄV säger jag bara! Jag förstår att alla vill försöka göra mig glad igen, men jag vet inte om det gör nån nytta...
vi ska få en ny katt när vi har hittat en bra, men jag vet inte om jag vill längre, den katten kommer ju inte att vara Fia även om alla vill att det ska bli så.. Jag behöver ta en paus och hoppas ni förstår, jag ska försöka att komma ut och göra massa saker i veckan och jag hoppas även att min älskling kommer kunna hålla mig sällskap. det är trots allt en sorg för honom med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0