Tips nu till sommaren!

2012-03-13 @ 20:23:15

Nu tänkte jag ge er ett jätte bra tips inför sommaren!

Har du kort hår och vill ha hårförlängning i sommar? Men tycker att det är skönast att ha uppsatt i en hästsvans så har jag lösningen på ditt problem! Det är nämligen så att Rapunzelofsweden har kommit med en ny hårförlängnings metod, så kallade Clip in ponytail! :) Jag har själv tänkt testa den här metoden nu till sommaren :) Priset är också jätte bra, 399 kr! :) Dock är håret bara 40 cm långt och är i syntetiskthår, men jag tänkte faktikst åka dit och känna på håret och kolla om det känns bra så om det är bra och det finns rätt färg kommer jag nog att köpa den :) länk till sidan har ni här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0