Bilder - midsommarafton!

2012-06-25 @ 15:42:50

Midsommar spenderades i klabböle tillsammans med familjen och farmor och farfar :)
 Farfar och Oskar :)
Jag fotade aldrig någon outfit bild men här har ni detaljer från min outfit :)
Jag hade bakat tårtan, browniebotten med hallonmousse :)
Vi var kattvakt åt Fia i helgen och pappa fotade några fina bilder på mig och Fia :)
Det ser typ ut som om jag stryper henne men jag vill bara påpeka att jag inte gör det, jag tar bra hand om henne! :)
Jag tyckte att det var fint att fota glaset när det stod precis där solen släpptes in :)
Jag och älsklingen tog cyklarna till stranden för att kolla på solnedgången men det var en sån fin kväll att solen hann aldrig gå ner innan vi hade lessnat på att vara där i kylan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0