Fredag

2011-08-12 @ 15:53:37

Igår var jag och tränade och jag säger bara en sak, det va skönt! Jag har inte tränat på gymmet sen början av sommaren. Men nu jävlar, det blir att försöka träna mins tre dagar i veckan nu när skolan börjar igen, det ska bli så skönt att träna!

Och på tal om sommar, jag har tagit fram min tunna vinterjacka redan för nu börjar det vara as kallt om dagarna och kvällarna, så snart kommer snön också! :( Fast det ska bli skönt med vinter för då fyller jag ju år! :) Eller det är "några" månader kvar :(

Idag hade jag tänkt vara hemma bara och se massa film! Eller spela sims ;) Fast jag skulle behöva städa mitt rum eftersom min älskling kommer hit imorgon :( Men vi får se!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Hej, nu har jag startat en ny tävling i bloggen där man kan vinna en valfri vara från erikasgarderob.se, kika gärna in o var med :D

2011-08-15 @ 14:57:45
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0