lite smått

2010-12-26 @ 00:49:26

I Julklapp fick jag en tv, pengar, present kort på Gina tricot, Egoboost av BlondinBella, en spegel, en laptopbräda, choklad och en skiva med massa bra musik!


Bild på julklapparna jag fick hos farmor och farfar

Mitt hår, halvklart och utan smink!

Jag och min fina mamma!

Gillar själv inte den bilden! Men aja, för er, men klaga inte!

Bild lånad från ikea.se!
Bilder på allt får ni se sen! Ska även iväg och köpa ett nytt objektiv imorgon! :) Taggar som f*n! :)
Men nu ska jag sova och hoppas på att det är älsklingen som kommer och väcker mig imorgon! :]
Puss ;*

Kommentarer
Postat av: Mimoliko

Vilket drömhår (i'm jealous) <3

Svar: Önskar att jag hade haft sånt hår på riktigt! tyvärr så är det bara löshår :/
Krickelina Åström

2012-12-10 @ 21:06:06
URL: http://mimoliko.bLogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0