1 september 2013

2013-09-01 @ 14:19:00

Alla har skrivit på sina bloggar att det är första höstdagen men personligen så tycker jag att det har varit kallt vissa dagar och varmt andra, och om jag minns rätt från förra året så hade vi några riktigt fina dagar 2012! :)

Jag har tyvärr inte hunnit varit ut idag för är hos älsklingen. Men det var kallt igår så jag var tvungen att ta vinterjacka och vinter skor.
Jag har åkt på en lite förkylning och hade feber igår kväll med dunkade huvudvärk, jag yrade nånting om att jag va tvungen att ta mitt p-piller fast jag redan hade gjort det men i min skalle var jag så borta så jag visste inte vad jag hade hunnit göra innan jag gick och la mig..

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0