Valborg 2013

2013-05-03 @ 23:38:47

 
Förra året satt jag hemma och var ledsen över att det var två år sen ni vet vem och jag träffades, och i år var det hela tre långa år sen, men i år tog jag med mig och min pojkvän på äventyr.
Vi träffade upp mina underbara vänner Stina, Linnéa och Marlene och Oskar för lite kinabuffe, och mums! Jag och Hade gått sen veckan innan och längtat och gott var det!
Sen begav vi oss upp på Grubbe för lite majbrasa, mysigt mysigt. Sen drog vi på Kvantum och köpte godis, och vi skrattade åt massa roliga saker men lite för privata ;) Sen åkte jag och älsklingen hem och såg film, och som vanligt hinner jag bara se en film innan jag somnar nära min älskling medan han kollar film =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0