New shoes

2013-05-27 @ 17:51:13

I söndag
s köpte jag nya skor, vilket var länge sedan jag gjorde, förutom mina Reebok easytone då..
Det blev tre par eftersom skopunkten har så att om man köper tre par skor får man det billigaste paret gratis :)

De här sandalerna jag haft i säkert 3 år nu! Jag har haft dem i svart/lila/silver ni som läste min blogg för ett tag sen kanske kommer i håg dem, sen i mörkbruna och ljusbruna med klack, och nu dessa! Älskar älskar älskar den här modellen!
249 kr :)

Dom här är likadana fast olika färger, finns i beige också :) 
Själv tycker jag att det turkosa är snyggast men kanske mer om jag ska vara finare :)
Kostar 199 kr /par :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0