Nu ska jag

2013-03-24 @ 15:45:53

Jag måste städa mitt rum igen för alltså jag har en förmåga att vara expert på att stöka ner! Så här går det till när jag stökar ner: 1. jag tar ut ett plagg ur garderoben, tar på mig den sen slänger den i stolen 2. stolen blir till slut för full och allt faller ner på golvet 3. jag åker till älsklingen och när jag kommer hem lägger jag allt på golvet 4. det där med tvättkorg har aldrig fungerat för mig, och det bara är så 5. mina kläder blir sällan smutsiga så allt hamnar i stolen 6. sen glider kläderna ner på golvet 7. då kommer jag med mina smutsiga sockar som jag haft på skolan och går på allt som ligger på golvet
Så nu ska jag städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0