cellReset

2013-07-27 @ 20:00:00

 

CellReset- ett livstilsprogram som förbättrar din hälsa för alltid.

På 28 dagar hjälper du kroppen att städa upp i alla celler och ger dig en mycket förbättrad hälsa. Livstilsprogrammet kommer ursprungligen från NASA som utvecklad detta för sina astronater. Aage Stenseth, biokemist och homeopat från Norge vidare utvecklade konceptet för att passa den vanliga människan.


Du får verkyg att kunna nå din drömvikt och i motsatt till många andra dieter hålla din drömvikt efteråt. Detta livsstilsprogram passar alla

 

Hur fungerar det ?

 

Kuren består av väldigt lite kolhydrater, lite fett och mycket protein.
Maten kan köpas i vanliga butiker.
Vi integrerar också våra specifika näringstillskott, FitLine som är vattenlösliga och som därför tas upp bättre än konventionella tillskott man köper i handeln.
De är patenterade och har dokumenterad verkan.
Det finns inget i produkterna som kan skapa kontraindikationer med skolmedicin.
Dessa produkter är helt avgörande och bidrar till att de metaboliska processerna fungerar optimalt, att avfallsämnen utsöndras och att vi behåller vår energi.
Många får extra energi under kuren.
De säkerställer också att vi inte tappar vår muskelmassa.


Efter de 28 dagarna är gjorda lär du dig hur du ska behålla din nya förbättrade hälsa :)

Gör Ditt livs hälsoinvestering!


källa: ecohudvård

 

Jag ska genomföra min livs förändring, jag börjar imorgon (2013-07-28). Jag vet att det kommer vara tungt men jag ska lyckas! Jag ska nå min drömvikt, jag ska komma i klänningen som i flera månaders tid nu har varit drömmen till studenten. Jag ska bli fit, jag vill orka mer, jag vill hitta styrkan och bli gladare. Jag gör det här för mig själv och om ni vill ska ni få följa med mig på min resa, hela vägen in i mål!

Jag ska försöka skriva varje kväll om hur dagen har varit om vad jag har ätit och så vidare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0