cellReset dag 4

2013-07-31 @ 20:32:00

Dag 4
 
Att tänka på, drick mycket vatten!
 
Morgondrink:
3 dl kall Herbaslim te och en rågad tsk Activize samt tre kapslar aminosyra.
Min kommentar: imorse var det faktiskt gott med teet och activize, ville bara ha mer!
 
15 min senare proteinfrukost:
2 dl naturell yoghurt + 1 msk solroskärnor 1 msk linfrön
Min kommentar: mums!
 
Proteinmåltid 1:
ca 1 stekt ägg
Min kommentar: Jag tänker aldrig mer att äta ägg på flera år, och jag skämtar inte!
15 minuter senare 1 glas vatten med en rågad tsk Restorate Sensetive.
 
Proteinmåltid 2:
150 g grillad kyckling som min pojkväns pappa gjorde i ordning.
Min kommentar: Det var gott med lite annorlunda smaker
15 minuter senare 1 glas vatten med en rågad tsk Restorate Sensetive. 
 
Proteinmåltid 3:
2 dl naturell yoghurt + 1 msk solroskärnor 1 msk linfrön
Min kommentar:
15 minuter senare 1 glas vatten med en rågad tsk Restorate Sensetive.
 
 
Övrigt: Det är typ vad jag kommer ihåg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0