cellReset dag 2

2013-07-29 @ 22:17:16

Dag 2
-2,5 kg
Att tänka på, drick mycket vatten!
 
Morgondrink:
3 dl kall Herbaslim te och en rågad tsk Activize samt tre kapslar aminosyra.
Min kommentar: Amino kapslarna är lite för stora så i morse satte jag ena i halsen, men jag har alltid varit känslig för stora piller
 
15 min senare proteinfrukost:
Två kalla kokta ägg och efter 15 min dricka ett glas vatten
Min kommentar: det funkar, egetnligen tycker jag inte om att äta ägg bara så där men bra med variation
 
Proteinmåltid 1:
200 g stekt torsk i mycket smör, dill och citronsaft
Min kommentar: Jag orkade inte äta upp allt idag heller men jag sitter gärna och äter en citron vid sidan av till fisken
15 minuter senare 1 glas vatten med en rågad tsk Restorate Sensetive.
 
Proteinmåltid 2:
150 g kyckling kokt i egen buljong utan salt och sedan stekt i curry, ingefära och paprikakrydda
Min kommentar: helt okej, jag råkade dock krydda min kyckling för mycket så det smakade inte så jätte gott
15 minuter senare 1 glas vatten med en rågad tsk Restorate Sensetive. + 3 kapslar aminosyra
 
Proteinmåltid 3:
 1 kokt ägg
Min kommentar: jag mår illa av bara tanken på ägg så ville inte äta mer än ett ägg
15 minuter senare 1 glas vatten med en rågad tsk Restorate Sensetive.
 
 
Övrigt: Jag har inte haft så mycket matlust idag, egetnligen så vill jag bara att dagen ska gå så jag får börja på nästa vecka. Jag har inte varit så pigg idag heller, har dessutom varit sötsugen idag.
Har druckit 2 koppar te, en chai och en jordgubb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0