cellReset dag 1

2013-07-28 @ 23:16:32

Idag var det invägning och mätning som stod på schemat innan jag fick börja min dag på riktigt.
Att tänka på, drick mycket vatten!
 
Morgondrink:
3 dl kall Herbaslim te och en rågad tsk Activize samt tre kapslar aminosyra.
Min kommentar: Jag tycker att teet inte är så där jätte gott utan activizen i.
 
15 min senare proteinfrukost:
Två kalla stekta ägg och efter 15 min dricka ett glas vatten
Min kommentar: Jag längtar tills nästa vecka när jag får äta turkiskyoghurt igen
 
Proteinmåltid 1:
200 g Lax med dill och citronsaft
Min kommentar: Jag orkade inte äta upp all fisk, ni ska bara veta hur mycket lax 200 g egentligen är!
15 minuter senare 1 glas vatten med en rågad tsk Restorate Sensetive. + 3 st kapslar aminosyra
 
Proteinmåltid 2:
150 g grillad kyckling i hemmagjord marinad
Min kommentar: det gick fort ner i magen men det kanske mest beror på att jag älskar kyckling.
15 minuter senare 1 glas vatten med en rågad tsk Restorate Sensetive.
 
Proteinmåltid 3:
Två kokta ägg 
Min kommentar: bra med lite variation och eftersom ägget inte måste vara helt kallt på kvällen så går dom ner ganska fort!
15 minuter senare 1 glas vatten med en rågad tsk Restorate Sensetive.
 
 
Övrigt: jag har varit trött idag men kan bero på annat.
mamma berättade att jag får dricka vanligt te så länge jag inte har socker i så det är bra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0