VILL T R Ä N A !

2013-01-08 @ 23:25:23

Jag har kommit på varför jag inte kan somna, det är för att jag har en massa överskottsenergi, och enda sättet att komma till ro och kunna somna är genom att börja träna igen! Jag har kort på Medley tills den 15 januari men det finns ett problem.... nämligen att det ligger på fel ställe för mig. Helst vill jag träna i stan eller umedalen.. Inte iksu spa, det är för dyrt, inte usm för dyrt det med.. och typ alla andra är också jätte dyra... Förutom stepin 24, där har jag ju tränat förut och jag gillar det gymmet, dessutom är det öppet dygnet runt så jag behöver inte anpassa mig efter öppettider. Helst skulle jag vilja träna på Fitness 24 seven, men dom finns inte i umeå :( Buhu... Det hade varit drömmen!
Nu ska jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0