När prestationsångesten slår till...

2013-01-05 @ 01:22:49

Jag har tappat intresset för nånting som jag aldrig trodde var möjligt... nämligen foto.
Jag har känt av det ett tag men inte velat erkänna det för mig själv, kanske beror det på att jag just nu inte är så nöjd över min kamera eller att jag helt enkelt har för stor press på mig att jag ska lyckas.
Man kan aldrig veta helt säkert men jag tror jag vet kanske...
 
Min pojkvän sa till mig imorse när vi vaknade att solen var framme och att himlen skulle bli jätte fin på bild, jag kollade inte ens ut genom fönstret, jag gjorde inte ens ett försök. Jag sket i det! Sån lust hade jag att plocka fram kameran.
 
Då kanske ni tänker så synd nu när hon har lagt ut nästan 5000 kr på nya objektiv, ja det har jag gjort men jag kanske får tillbaka lusten och då kommer jag att vara glad över mina nya objektiv!
 
 
Jag ska försöka hitta tillbaka, vi alla vandrar olika vägar med olika problem, och det här är ett problem som jag har stött på nu! Just nu vill jag bara baka.. Kanske ska skriva ihop några egna goda recept, baka dom och sen fota dom och låtsas göra en egen bakbok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0