Skinnjacka

2013-02-17 @ 15:05:40

|  Jacka  |
Jag har länge velat ha en egen skinnjacka, och jag har varit på jakt efter en i flera år. Jag hittade den här jackan på stan för ett år sen, men pappa tyckte att den va för dyr. Men nu när jakten inte har gett något resultat att hitta en annan jacka som passar mig både i form och stil så har jag börjat fundera igen på denna.
Den kostar i stan 2495 kr och med mina 25 % rabatt kommer den kosta ungeför 1900 kr, jag tycker att det är värt det, och jag vill verkligen ha just den här har jag insett.
Jag har även kollat på blocket och tradera efter just den här modellen Kenza 3, men den finns bara i storlekarna 32, 34 och 36. Vilket är en aning för lite och dom kostar ungefär bara 100 kr mindre än vad den här i stan gör.
Ska jag köpa eller ska jag fortsätta jakten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0