Mitt sista sommarlov

2013-08-19 @ 00:13:39

Skolan börjar på onsdag och mitt absolut sista sommarlov börjar lida mot sitt slut.
Det känns både skönt och konstigt att skolan drar igång igen. Skönt för att komma in i rutinerna och kunna komma iväg och träna och ha liksom tider för maten vilket jag tycker är viktigt. Och konstigt för att det är mycket som händer i år, skolan ska flytta, och jag ska prova studentmössor om några veckor, jag måste börja fundera på vad som ska ske senare i livet och över bal och studenten. Vissa saker kan man ta som dom kommer och vissa måste planeras!  
Men just nu i början tänker jag lägga mest energi på skolan för jag vet att jag kan så sjukt mycket mer än vad jag har gett det senaste åren så nu är det dags för mig att börja prestera igen!
Lite drömmar och mål som jag har i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0