Mer shopping

2013-08-13 @ 19:42:05

Mer shopping från min sommar! :)
En fin svart necessär köpt på Åhlens 169 kr, perfekt om man ska vara borta länge och behöver ta med sig mycket saker. 
 
En likadan fast turkos och i den minsta storleken, egentligen hade jag tänkt att ha den till smink eller om jag bara ska ta med lite saker men mamma sa att jag kunde använda den som pennfack nu när skolan börjar så så blev det! 89 kr.
Jag funderar även på att köpa mellan storleken fast i rosa, vi får se!
 
Bikini som jag köpte innan vi åkte till Turkiet. Delarna kommer från H&M, men kommer inte ihåg vad dom kostade styck, typ 99 för överdel och 79 för underdel eller nånting :)
 
Bikin från Cubus, lyckades hitta av en dag när det var 79 kr delen, märkte inte det förän jag kom till kassan. Tur man har ibland!
En jätte mysig tröja som jag hittade på rean på Cubus, tror den kostade 150 kr.
 
Resten är kläder som är svåra att fota så vi får se hur jag visar dom :) Förslag någon?

Kommentarer
Postat av: Anonym

I en video tycker jag!:)

2013-08-13 @ 22:01:18
Postat av: linnaéa

GUD vilka fina bikinis!!!

2013-08-14 @ 18:32:39
URL: http://tjugondeiandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0